Thursday, September 30, 2010

TewaS...

aku tewas lagi...

aku still gagal mendapat hati wanita 
gagal memikat hati wanita..
gagal menyakinkan wanita ketulusan hati aku...
aku selalu GAGAL...

akutak tahu kenapa aku selalu tewas dalam percintaan, mungkin benar seperti dijangka aku bukanlah manusia sesempurna yang lain kerna aku GEMOK.. kerna aku tiada paras rupa yang menarik..

aku still tewas..
aku still gagal...

kerna itulah aku rela diriku dipergunakan dan aku rela diri aku diperbodohkan sekurang-kurangnya dapat juga aku meraa disayang walaupun semua itu hanya PALSU...

aku tidak kisah apa orang ingin cakap padaku biarlah mereka melebelku seperti orng yg desperate aaupun xmenggunakan akal, aku tidak kisah kerna mereka tidak rasa sepertimana aku rasa.. mereka tidak mengerti sepertimana aku mengerti..

aku tidak kisah menghabiskan wang aku semata2 demi seorang yang hanya mempergunakan aku..
aku tidak kisah menghabiskan segalanya untuk orng yg memperbodohkan aku sebab aku KESUNYIAN!!!

korang xrasa apa yang aku rasa jadi kamu semua mungkin mudah melepaskan bicara tatkala aku sendirian tanggung derita..

aku benar-benar SUNYI..
aku KESUNYIAN...




p/s: aku selalu cuba tenangkan orang tapi aku gagal tenangkan diri aku..

No comments:

Post a Comment