Saturday, October 2, 2010

HAraPaN...

Aku Juga Punya Harapan..

aku juga punya harapan tuk memajukan diri aku juga tapi mungkin masih belom sampai masanya..
bukan tidak mencemburui yang lain tetapi aku harus lakukan perkara yang mungkin xsemua orng lakukan..disaat datuk chong wei menggemgam recket badminton, disaat datuk nicol sedang menjulang piala, disaat datuk jalaludin hassan sedang menghafal skrip dan disaat zizan dan johan raja lawak sibuk dengan persiapan raja lawak musim ke5, aku masih tercari2 apa yang orng kate aman, apa orng kata kebahagian dan kejayaan..

aku juga  ingin berjaya seperti anda semua tetapi apakan daya aku masih belom mampu untuk pergi karah itu..
tapi aku akan terus berusaha sedaya upaya aku untuk terus maju ke arah kejayaan tatkala orng lain sedang maju... 

harapan dalam percintaan??
jawapan bagi persoalan telus ini masih lagi samar2 dimata hati... aku akan terus nantikan DIA..

harapan berumah tangga??
jawapan drastik itu juga masih menjadi tanda tanya ...

hidup janganlah terlalu berharap...

sebut mengenai harapan aku juga punya harapan malam ini..
harapan aku agar chelsea melakar kemengan bergaya malam nie keatas arsenal.. KTBFFH!!

P/S: chelsea kamu jangan pula menjadi PENGHANCUR harapan...

No comments:

Post a Comment