Tuesday, September 28, 2010

bila saiz jadi ukuran, cinta hanya menjadi mainan..

bila cinta kini xlagi bermakna...

tapi aku bukan gio yang nk nyanyi lagu ini semata2 kerna kecewa tetapi aku hanya manusia yang mampu menulis luahan perasaan dan hati yang selalu terluka dek kerna kecewa dengan pandangan manusia yang lebih memandang kepada paras rupa...

pernah seorang sahabatku berkata NOK SMART XPAYOH JADI FAHRIN AHMAD, JADI SUPO AFLIN SHAUKI PUN XPO JANJI SMART..


Tapi masalahnye wanita dan lelaki skang memandang rupa paras dulu bru hati budi.. ANDA XPERCAYA??

aku tidak perlukan kepercayaan kamu semua dan aku juga tidak perlukan persetujuan kamu semua untuk aku menulis kera aku berpengalaman dan aku pernah alami dan anda jgnlah terlalu percaya pada filem2 seperti cinta kolestrol, buli balik, buli dan juga cinta lluar biasa kerna lebih banyak dusta dari kebenaran...

kemungkinan tidak semua yang begitu dan kemungkinan aku belom ditakdirkan untuk bertemu dgn orng yang xmcm tu tapi yang aku pernah jumpe semuanye begitu..

zaman skang mula skali dipandang adalah rupa, jika rupa hensem akan diminati setelah itu barulah hatinye diperiksa jika atynye tidak baik barulah lelaki tersebut akan disingkirkan, tapi apa pun hensem, smart, macho, berduit, cantik, lawa, ayu, dan cun adalah manusia yang akan dikejar2 oleh semua manusia yang ada di dunia ini. Percayalah jika anda orng yg gemuk, hudoh, miskin, anda akan dipandang sebagai second class dan tempat anda tiada untuk ada dlm hati seorng wanita yang cun..

tambahan pula lelaki gemok skang dah mula dipandang serong oleh wanita2, ramai yang kata orng gemuk nie bukan caring sebenarnye tapi gile seks, orng gemuk nie bukan tulus ikhlas sgt ngan wanita cantik nie tapi berniat untuk menunjuk2 pada orng lain bahawa mereka mampu untuk dapat wanita cantik..
apalah nasib manusia GEMOK!!

p/s: bukan kami minta utk dilahirkan gemuk jadi berilah kami peluang dan jika benar anda rasa malu jika kekasih anda seorang yg gemok jangan;lah anda bimbang kerna kami yang gemok ini xdapat hidup 100 tahun pun.. sampai masa kami pergi juga..

No comments:

Post a Comment