Thursday, September 30, 2010

SuperHerO!!

baru sahaja lepas menonton crite SPIDERMAN 3 penuh dengan aksi dan juga berahi...

di dunia kita fantasy kita mempunyai ramai superhero seperti SUPERMAN, BATMAN, POWER RANGER, ULTRAMAN, GABAN, SATRIA BAJA HITAM, ROBIN HOOD, IRON MAN, CICAKMAN, KAPOWW dan ramai lagi tetapi di alam nyata juga kite mempunyai superhero..
superhero dialam nyata mungkin tidak sapa seperti di alam fantasy..
di alam nyata superhero tidak boleh terbang, xda alat2 yang power, xda kuasa mcm naruto, xda mata sharigan n xpandai nak buat ransingan tetapi mereka mampu menyelamatkan, memikat, dan menawan serta berani..

ramai orng yang boleh dianggap seperti superhero di alam nyata ini cume kita saja yang kurang nampak dan mungkin skali kita tidak ingin ambil tahu pasal keHEROan mereka..

aku?? masih tiada tahta superhero, aku xda apa2 yang boleh aku ketengahkan sebagai satu perbuatan yang melayakkan aku digelar superhero tempatan.. dalam CINTA pun aku gagal apatah lagi yang lain..

p/s: nie juga adalah salah satu superhero tempatan... tahniah datuk kerna berjaya tewaskan Lin DAn.. tapi superhero ini perlu mencari penggantinye.. ayuh anak2 muda bangkitlah semua teruskan usahamu untuk kecapi zaman kegemilangan sama seperti kegemilangan DATUK LEE CHONG WEI kita....

No comments:

Post a Comment